پشتیبانی به صورت شبانه روزی

خرید یخچال و ماشین لباسشویی دست دوم

اسپادان سرویس » لوازم خانگی » خرید یخچال و ماشین لباسشویی دست دوم

خرید یخچال و ماشین لباسشویی دست دوم

نویسنده:

فهرست مطالب

نحوه بررسی و خرید یخچال و ماشین لباسشویی دست دوم در اصفهان

 

یخچال و ماشین لباسشویی را می توان به عنوان 2 مورد از پرکاربردترین و ضروری ترین لوازم برقی خانه قلمداد کرد. در شرایطی که قیمت لوازم منزل مانند یخچال و لباسشویی روز به روز در حال تغییر و افزایش است، بسیاری از افراد قادر به خرید این محصولات به صورت نو و آکبند نیستند.
در نتیجه خرید لباسشویی و یخچال دست دوم گزینه مناسبی برای آنها خواهد بود. اگر شما نیز قصد خرید یخچال دست دوم و لباسشویی دست دوم را دارید، در ادامه این مطلب از اسپادان سرویس با ما همراه باشید تا نکات مهم در این زمینه را بررسی نماییم.

خرید یخچال دست دوم

 

تعمیر یخچال در اصفهان

 

بهتر است بدانید برای خرید لوازم دست دوم به خصوص برقی باید نکات ویژه ای را مد نظر قرار دهید و در ضمن از هر جایی این خرید را انجام ندهید. در پاسخ به کسانی که می گویند: یخچال استوک بخریم یا نه؟ باید گفت با توجه به برخی نکات می توان یخچال دست دوم و قیمت مناسب خریداری نمود. از جمله مواردی که در هنگام خرید یخچال دست دوم اهمیت دارد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. بررسی ویژگی های فنی یخچال

 

یکی از مشخصات فنی مهم در مورد یخچال دست دوم، میزان کارکرد آن است. با توجه به اینکه یخچال در تمام طول شبانه روز کار می کند، برای بررسی میزان کارکرد آن می توانید سال تولید را مبنا قرار دهید. هر چقدر یخچال قدیمی تر باشد، احتمال خرابی آن بیشتر است و بازدهی آن کمتر خواهد بود.
ویژگی های فنی مورد نیاز برای بررسی یخچال دست دوم را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • بررسی سیستم خنک کننده یخچال
  • بررسی سیستم تهویه یخچال
  • نوع برفک یخچال (دیفراست یا نوفراست)

2. بررسی ویژگی های ظاهری یخچال

 

علاوه بر مشخصات فنی یخچال، توجه به برخی ویژگی های ظاهری نیز در هنگام خرید اهمیت دارد. سلامت ظاهری یخچال در بخش های نوار درب یخچال، درب فریزر، کشوهای داخلی آن و همچنین سلامت بدنه یخچال دست دوم را مورد بررسی قرار دهید.

3. قیمت یخچال دست دوم

 

وقتی از کیفیت ظاهری و فنی یخچال اطمینان یافتید، در زمینه نحوه قیمت گذاری یخچال دست دوم بهتر است از چندین فروشنده متنوع، تعمیرگاه های یخچال فریزر و مجموعه های معتبری همچون اسپادان سرویس در زمینه قیمت یخچال دست دوم راهنمایی بگیرید.

4. هزینه حمل و نقل

 

یکی دیگر از مواردی که باید هنگام خرید یخچال دست دوم به آن توجه شود، فاصله محل زندگی شما و محل خریداری یخچال است. گاهی هزینه حمل و نقل بالا به خاطر دوری مسافت، یک گزینه مناسب از نظر فنی را گزینه ای تبدیل می کند که مقرون به صرفه نخواهد بود.

یخچالی که دارای سر و صدای بیش از حد باشد و یا خنک و سرد کار نکند، مناسب خرید کردن نخواهد بود. همچنین تست سالم موتور یخچال، درباره ی خرید یخچال دست دوم از نکات مهمی است که باید مد نظر قرار گیرد.

برای تعمیر یخچال در اصفهان، در کوتاهترین زمان ممکن و با کیفیت و سرعت بالا از اسپادان سرویس کمک بگیرید. انجام تعمیرات یخچال به بهترین شکل ممکن و با کمترین قیمت صورت خواهد گرفت.

مطالب خواندنی: چرا ماشین لباسشویی خاموش نمی شود؟

خرید ماشین لباسشویی دست دوم

 

تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان

 

عده ای از افراد بر این باورند که ماشین لباسشویی از آن دسته از لوازمی است که نباید به شکل دست دوم خریداری شود. اما توجه به این نکته دارای اهمیت است که برای خرید ماشین لباسشویی دست دوم تنها از مراکز معتبر خدماتی که دارای تایید صلاحیت کارشناسی باشند با اطمینان خاطر خرید نمایید.
تعمیر ماشین لباسشویی و خرید ماشین لباسشویی دست دوم در اصفهان از طریق شرکت معتبر اسپادان سرویس، به بهترین شکل ممکن و با اطمینان خاطر انجام خواهد گرفت.

بهتر است برای خرید ماشین لباسشویی دست دوم، به ظواهر و کارکرد ماشین لباسشویی دقت فراوان شود، زیرا حمل و نقل آن بسیار پرهزینه و دشوار خواهد بود و حتی در صورت پس گرفتن ماشین توسط فروشنده ،هزینه و مشقت فراوانی را متحمل خواهید شد. در مجموع میتوان گفت مهم ترین نکات در خرید ماشین لباسشویی دست دوم شامل موارد زیر است:

  • خرید از فروشگاه معتبر یا فروشنده آشنا و قابل اطمینان اهمیت زیادی دارد.
  • به ظرفیت ماشین لباسشویی توجه کنید. بهتر است متناسب با تعداد اعضای خانواده و میزان شستشوی لباس در هفته ظرفیت مناسب را انتخاب نمایید. انتخاب لباسشویی با ظرفیت بالا برای خانواده های کم تعداد باعث هدر رفت مقدار زیادی آب در هر شستشو می شود و از سوی دیگر خرید لباسشویی با ظرفیت کم برای خانواده های با تعداد بالا باعث افزایش دفعات کار ماشین و بالا رفتن استهلاک می گردد.
  • سال تولید ماشین لباسشویی یک معیار مهم در سنجش راندمان آن است. هر چقدر لباسشویی کارکرد بیشتری داشته باشد، از راندمان آن کاسته می شود.
  • برای خرید ماشین لباسشویی دست دوم به تعداد ضربات بر روی بدنه ی لباسشویی دقت زیادی نمایید زیرا هر گونه صدمه بر روی دیواره ی ماشین از عمر آن می کاهد.
  • همچنین بازدید از موتور ماشین لباسشویی و انجام شست و شوی منظم ماشین بدون هر گونه مشکل مورد آزمایش قرار گیرد.(البته این کار توسط کارشناس شرکت معتبر ماهرانه انجام می گیرد)
  • عدم وجود رسوب در دیوارهای داخلی و زیر درام، در کارایی سطح عملکردی دستگاه بسیار با اهمیت می باشد.

اعزام تعمیرکار یخچال در اصفهان اسپادان سرویس :

09137401769

09137401764

03133450854

جمع بندی

لوازم خانگی پس از سال ها استفاده، گاهی نیاز به تعمیر پیدا می کنند و گاهی نیز نیاز به تعویض با لوازم برقی نو یا دست دوم خواهیم داشت.
در همه ی شهرهای ایران این مراکز با سابقه کاری بالا و نیروهای متخصص وجود دارند، در شهر اصفهان نیز، اسپادان سرویس در تمام ایام هفته و حتی روزهای تعطیل آماده ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن و سریعترین زمان است.
از آنجایی که یخچال و ماشین لباسشویی دارای قیمت زیادی است، بسیاری از افراد سعی بر تعمیر آنها، پس از خرابی کالا دارند. زیرا با هزینه کمتری می توانند مجدد از یخچال، فریزر و ماشین لباسشویی خود استفاده نمایند. شرکت اسپادان سرویس در اصفهان، به شما همشهریان عزیز این اطمینان را خواهد داد که دیگر نگران تعمیر لوازم برقی خود نباشید؛ ما این کار را در اسرع وقت برایتان انجام خواهید داد تنها با یک تماس با کارشناسان شرکت اقدام فرمایید.

سوالات متداول

برای خرید ماشین لباسشویی و یخچال دست دوم چه جاهایی را پیشنهاد می نمایید؟

امروزه برای خرید انواع لوازم دست دوم راه های بسیاری مانند خرید از دیوار، سایت، سمساری ،شیپور و ..وجود دارد، اما برای یک خرید مطمئن و بدون هر گونه دردسری شرکت با تجربه اسپادان سرویس در اصفهان را پیشنهاد می نماییم.

 

برای تعمیرات لوازم خانگی و صنعتی در اصفهان چه کاری باید انجام دهیم؟

بهترین کار، جستجوی شرکت های با سابقه کاری بالا و کمک گرفتن از تکنسین های ماهر این شرکت ها است. با توجه به نوع پیچیدگی های یخچال فریزر و ماشین لباسشویی تنها از افراد کارآمد در این سیستم استفاده نمایید.

 

چرا باید از شرکت اسپادان سرویس در اصفهان کمک بگیرید؟

زیرا این شرکت دارای تعمیرکاران متخصص، با تجربه است، به طوری که حتی یخچال و ماشین لباسشویی قدیمی را که در بازار موجود نیستند را به مطلوب ترین شکل ممکن تعمیر می نمایند.

 

از بزرگترین مزایای استفاده از شرکت اسپادان سرویس چیست؟

یکی از مزیت های بزرگ این شرکت استفاده از نیروهای ورزیده و متخصص شرکت در محل و اعزام آن ها به منازل می باشد به طوری که هزینه های حمل این لوازم حذف و دیگر آسیبی به آن ها در حین جابه جایی وارد نخواهد شد.

 

آیا برای خرید و یا تعمیر ماشین لباسشویی و یخچال باید عجله نمود؟

برای خرید دست دوم ،ماشین لباسشویی و یخچال باید تنها از مراکز معتبر و پس از تایید صحت سلامتی این لوازم خرید نمود. اما برای تعمیر این لوازم در اصفهان، تنها از شرکت های معتبر با سابقه کاری کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

نوشته های اخیر

تماس با ما

تلفن تماس : 03133450854

تلفن تماس : 09137401769

تلفن تماس : 09137401764

ایمیل : info@spadan-service.ir

تماس و پشتیبانی به صورت شبانه روزی