پشتیبانی به صورت شبانه روزی

تعمیر لباسشویی در اصفهان

اسپادان سرویس » لوازم خانگی » تعمیر لباسشویی در اصفهان

تعمیر لباسشویی در اصفهان

نویسنده:

فهرست مطالب

تعمیر لباسشویی در اصفهان و یافتن تعمیرکار متخصص جزو دغدغه های بسیاری از ساکنین این شهر است. چرا که لباسشویی یکی از ضروری ترین لوازم خانگی در هر خانه‌ ای است و خراب شدن آن همیشه معضلی برای خانواده‌های مختلف می باشد. اینکه چطور تعمیرکار مناسب برای عیب یابی و تعمیر این محصولات را پیدا کنند، همواره به عنوان یک معضل شناخته می‌ شود. این موضوع به خصوص در شهرهای بزرگ کشورمان که در آن‌ها بسیاری از مردم در آپارتمان‌ها زندگی می‌ کنند و برای انجام کارهای روزانه خود مجبور به تحمل ترافیک هستند، قطعا مشکل بزرگتری است. در این مطلب ما قصد داریم در خصوص تعمیر انواع لباسشویی در اصفهان صحبت کنیم و علاوه بر ارائه راهنمایی مناسب، اطلاعات مفیدی را در این زمینه با شما در میان بگذاریم.

تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان

برای پیدا کردن عوامل تعمیر ماشین لباسشویی اصفهان حتماً باید ابتدا بررسی کنید که آیا فرد یا شرکت مورد نظرتان توانایی و صلاحیت لازم برای انجام این کار را دارد یا خیر. از سوی دیگر ماشین لباسشویی‌ های امروزی تولید شده توسط برندهای مختلف دارای تکنولوژی‌ های پیشرفته هستند که ممکن است بسیاری از تعمیرکاران بر خلاف چیزی که تبلیغ می‌ کنند، توانایی تعمیر آنها را نداشته باشند. از همین رو امکان این وجود دارد که بعد از سپردن ماشین لباسشویی به تعمیرکار، دوباره شاهد خراب شدن قسمت‌ های دیگر آن باشید. برای جلوگیری از بروز این مشکلات بهتر است در خصوص عوامل تعمیر لباسشویی اصفهان و یا شهر مورد نظر خود تحقیق کنید تا به این صورت مجبور به پرداخت هزینه اضافه نباشید. در ضمن انجام اقدامات خودسرانه ممکن است به قسمت های حساسی از لباسشویی شما آسیب بزند و همین هزینه نهایی تعمیر لباسشویی را افزایش خواهد داد. در ادامه این مطلب ما نکات مهم در این زمینه را با شما مورد بررسی قرار می‌دهیم و از طرفی مشکلات رایج انواع لباسشویی را خدمتتان معرفی می‌ کنیم.

تعمیر ماشین لباسشویی

نکات مهم تعمیر لباسشویی اصفهان

در صورت خراب شدن ماشین لباسشویی، یکی از مشکلات اولیه، انتقال لباسشویی از خانه به محل تعمیر می‌ باشد. حمل و نقل ماشین لباسشویی در آپارتمان‌ ها قطعاً به انرژی زیادی نیاز دارد و البته ممکن است در زمان حمل و نقل، به مشکلات مختلفی بر بخورید. همچنین این مورد را باید مد نظر قرار دهید که آیا تعمیرکار یا شرکت مورد نظر برای تعمیر لباسشویی آگاهی و تخصص لازم در خصوص این کار را دارد یا خیر. علاوه بر تخصص برای اینکه تعمیر لباسشویی بدون هیچ مشکلی انجام شود نیاز به قطعات یدکی با کیفیت و اصل است. در صورتی که در روال تعمیرات از قطعات یدکی تقلبی و بی‌کیفیت استفاده شود، به نتیجه نهایی مطلوب نخواهید رسید و حتی ممکن است قسمت‌ های دیگر لباسشویی دچار مشکل شوند.

نکات مهم تعمیر لباسشویی اصفهان

معرفی مشکلات رایج لباسشویی

مورد مهمی که در خصوص تعمیر لباسشویی در اصفهان یا سایر شهرها حتماً باید به یاد داشته باشید، شناخت مشکلات رایج لباسشویی می‌باشد. شناخت این مشکلات و دلایل بروز آن‌ها باعث می‌ شود تا بتوانید عوامل خرابی لباسشویی را شناسایی و از بروز آنها تا حد زیادی جلوگیری کنید. از سوی دیگر در صورت خراب شدن این وسایل، وقتی قصد اطلاع رسانی به تعمیرکاران مجرب را دارید، مشکل به وجود آمده را بهتر تشریح می‌ کنید و می‌توانید خدمات مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید. البته نباید فراموش کرد که برخی از مشکلات ماشین لباسشویی را می‌ توان در مراحل اولیه شناسایی و اقدامات لازم برای رفع عیب را در خصوص آنها انجام داد. این کار باعث می‌ شود تا هزینه‌ های اضافی برای تعمیر لباسشویی نپردازید و تا حد زیادی از آسیب رسیدن به قسمت های مختلف آن جلوگیری کنید. در ادامه مشکلات رایج لباسشویی را با هم مورد بررسی قرار می‌ دهیم

  1. سر و صدای اضافی در ماشین لباسشویی
    تولید سر و صدای اضافی یکی از مشکلات رایج در ماشین لباسشویی است که می‌ تواند در زمان کار به صورت سر و صدای مداوم یا ضربه‌ های ناگهانی به گوش برسد. در برخی از موارد این مشکل به دلیل وجود شیء خارجی در ماشین لباسشویی یا در مسیر تخلیه آن می‌ باشد. همچنین اگر صدایی مانند زوزه به گوش رسید، احتمالاً یک جسم خارجی در پمپ تخلیه دستگاه گیر کرده و مانع تخلیه درست می شود. البته گاهی صدای بلند زمان کار لباسشویی به گوش می‌ رسد که می‌ تواند علت آن فرسودگی یا ساییدگی بلبرینگ ها باشد. همچنین در مواردی صدای تیز یا جیغ مانند ممکن است از ماشین لباسشویی به گوش برسد که در این صورت ممکن است موتور دستگاه معیوب شده باشد و در چنین شرایطی بهتر است برای جلوگیری از سوختن موتور، لباسشویی را از برق جدا کنید. خراب شدن کمک فنر، پمپ‌ ها و پارگی تسمه‌ ها می‌ توانند دلایل دیگر ایجاد سر و صدا توسط ماشین لباسشویی به شمار روند.
  2. کار نکردن ماشین لباسشویی
    در بسیاری از موارد مشاهده می‌ شود که ماشین لباسشویی روشن شده ولی همچنان کار نمی‌ کند. عوامل مختلف می‌ توانند به وجود آورنده این مشکل باشند که برخی از مهم ترین آنها عبارتند از:

    ● معیوب بودن و یا داغ شدن بیش از حد موتور: در چنین شرایطی ماشین لباسشویی بلافاصله بعد از روشن شدن خاموش می‌ گردد.
    ● قطع شدن سیم‌ های داخلی یا وصل نبودن جریان برق
    برای تعمیر لباسشویی که دچار چنین مشکلی شده، به کمک افراد متخصص نیاز دارید و بهتر است از انجام هر گونه اقدامات خودسرانه خودداری کنید.
  3. تکان‌ های شدید و لرزش لباسشویی
    یکی از مهمترین مشکلات رایج لباسشویی تکان خوردن و لرزش زیاد این وسایل در زمان کار می‌ باشد. عواملی که به وجود آورنده این مشکل هستند عبارتند از:

    ● خراب شدن کمک فنر، بلبرینگ ها و فنرهای دیگ باعث می‌ شود در زمان کار ماشین لباسشویی تکان‌ های شدیدی بخورد و یا بیش از حد لرزش داشته باشد.
    ● نامتوازن و نامتعادل بودن بار لباسشویی در زمان کار باعث می‌ شود میزان لرزش این وسایل در زمان کار افزایش یابد. برای جلوگیری از بروز این مشکل بهتر است با توجه به ظرفیت ماشین لباسشویی خود لباس‌ هایی با اندازه و وزن متناسب درون آن بریزید.
    ● تراز نبودن لباسشویی: در صورتی که دلیل لرزش لباسشویی تراز نبودن آن باشد به راحتی می‌ توانید با تراز کردن آن مشکل به وجود آمده را حل کنید.
سایر مشکلات رایج ماشین لباسشویی

سایر مشکلات رایج ماشین لباسشویی

  • نچرخیدن دیگ لباسشویی: دلایل مختلفی می‌ توانند به وجود آورنده این مشکل باشند یکی از اصلی‌ ترین آنها معیوب شدن موتور است. همچنین خرابی قسمت‌ های مختلف مانند پمپ تخلیه و تسمه‌ ها نیز چنین مشکلی را به وجود می‌ آورند. البته ناگفته نماند که قرار دادن لباس بیش از حد ظرفیت تعریف شده برای لباسشویی نیز امکان بروز چنین اختلالی را به وجود می‌ آورد.
  • انتشار بوی بد از لباسشویی: در صورتی که بوی بدی از لباسشویی شما به مشام رسید، به احتمال زیاد در قسمتی از آن باکتری‌ ها و کپک‌ ها در حال رشد هستند. از آن جایی که فضای داخلی لباسشویی مرطوب و گرم است محل مناسبی برای رشد و تولید باکتری‌ های مختلف به وجود می‌ آورد. راه حل این مشکل از بین بردن عوامل تولید بوی بد با استفاده از محلول‌ ها یا مایع‌ های مخصوصی است که در بازار به راحتی پیدا می شوند.
  • نشت آب از لباسشویی: عوامل مختلفی مانند فرسودگی دریچه ورودی آب، خراب شدن پمپ تخلیه و گرفتگی شیلنگ تخلیه می‌ توانند به وجود آورنده این مشکل باشند. در چنین شرایطی باید برای تعمیر لباسشویی سراغ افراد مجرب بروید تا به راحتی منشاء نشت آب مشخص شده و مشکل مربوط به آن برطرف شود.
  • خاموش شدن ناگهانی: در چنین شرایطی می‌ تواند در بخش‌ های مختلفی مانند شیر برق ورودی آب دستگاه، تایمر، میکروسوئیچ یا موتور دچار اختلال شده باشند.
  • آبگیری نکردن لباسشویی: قطع شدن عملیات آبگیری باعث می‌ شود تا دیگ بیش از حد مجاز پر شود و ممکن است که سنسورها یا شیر ورودی در چنین شرایطی خراب شده باشند.

نکته بسیار مهمی که در پایان این مطلب باید حتماً مدنظر قرار دهید این است که هیچگاه به صورت خودسرانه اقدام به تعمیر لباسشویی خود کنید. چرا که این کار باعث می‌ شود آسیب بیشتری به قسمت های مختلف آن برسانید و مجبور باشید به هزینه بیشتری برای تعمیرات آن بپردازید. همچنین برای تعمیر لباسشویی در اصفهان متخصصین ما در سایت اسپادان سرویس آماده ارائه مشاوره رایگان به شما هستند و می‌ توانید به راحتی با ما تماس بگیرید تا خدمات مورد نیازتان را دریافت نمایید.

جهت تعمیر لباسشویی در اصفهان توسط اسپادان سرویس تماس بگیرید :

09137401769

09137401764

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

نوشته های اخیر

تماس با ما

تلفن تماس : 03133450854

تلفن تماس : 09137401769

تلفن تماس : 09137401764

ایمیل : info@spadan-service.ir

تماس و پشتیبانی به صورت شبانه روزی